„Klasa patronacka Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu trzecią misją uczelni”

klasa_patronacka_logo.png

Źródło finansowania: Projekt dofinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego.

Całkowita wartość projektu:  292 862,50 zł, w tym dofinansowanie – 284 076, 62 zł, w tym wkład funduszy europejskich – 246 824,50 zł oraz dofinansowanie ze środków dotacji celowej – 37 252,10 zł.

Partnerzy projektu: Lider projektu – Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu, ul. Norwida 25, 50-375 Wrocław. Lider jest odpowiedzialny za przygotowanie i realizację projektowych cykli seminaryjnych. Osoba do kontaktu: Urszula Siembieda, Centrum Zasobów i Wsparcia Dydaktyki, tel. 71 320 51 12, e-mail: urszula.siembieda@upwr.edu.pl

Partner projektu – Gmina Wrocław. W imieniu Gminy projekt realizuje Liceum Ogólnokształcące nr XIII we Wrocławiu, ul. Haukego-Bosaka 33-37, 50-447 Wrocław. Partner jest odpowiedzialny za rekrutację, ubezpieczenie i dowóz uczniów na zajęcia. Osoba do kontaktu: Mirosława Karbowiak, tel. 609 556 503, e-mail: karbowiak.miroslawa@gmail.com.

Okres realizacji projektu: 01.11.2018 r. – 31.10.2021 r.

Cel projektu: Rozwój oferty Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu w zakresie realizacji trzeciej misji, poprzez rozwijanie kompetencji kluczowych 64 uczniów LO nr XIII we Wrocławiu, w wieku 16-18 lat, w szczególności poprzez objęcie patronatem dwóch klas o profilu przyrodniczym od 1 do 3 klasy, w oparciu o opracowane programy kształcenia i ich realizację.

Grupa docelowa: uczniowie dwóch kolejnych roczników uniwersyteckiej klasy patronackiej LO nr XIII we Wrocławiu. 42 dziewczęta, 22 chłopców, co odpowiada strukturze populacji uczniów wrocławskich szkół ponadpodstawowych (60% K, 40%M).

Rekrutacja: Rekrutację do projektu koordynuje w imieniu Gminy Wrocław LO nr XIII we Wrocławiu. Osoba do kontaktu w sprawie zasad rekrutacji: Mirosława Karbowiak, , tel. 609 556 503, e-mail: karbowiak.miroslawa@gmail.com.

Regulamin wraz z załącznikami

Harmonogram: Zajęcia w ramach projektu będą realizowane w 2 edycjach:

- w okresie od I semestru roku szkolnego 2018/2019 do końca I semestru roku szkolnego 2020/2021 r. – pierwszy rocznik (pierwsza edycja),
- w okresie od I semestru roku szkolnego 2019/2020 do końca października 2021 r. – drugi rocznik (druga edycja).

Harmonogram zajęć jest dostosowany do ograniczeń związanych z zagrożeniem COVID-19. 

Zainteresowanych szczegółami harmonogramu oraz udziałem w podobnych przedsięwzięciach prosimy o kontakt z: Centrum Zasobów i Wsparcia Dydaktyki, Urszula Siembieda, tel. 71 320 5408, 726 700 702, e-mail: urszula.siembieda@upwr.edu.pl